Home » Klantverhalen » Audify Academy
Audio is booming! De wereld van geluid is volop in ontwikkeling en levert vele kansen voor merken en communicatie. Maar dan moet je wel weten wat er allemaal speelt en kan. Om alle professionals de mogelijkheid te geven zich te kunnen blijven ontwikkelen in de dynamische wereld van audio is Audify in samenwerking met Station10 en Learning Heroes, de ontwikkeling van de Audify Academy gestart. De realisatie is groots (we zijn pas op de helft) en de reacties uit de markt overweldigend. Werkelijk iedereen uit het veld die er toe doet wil zijn steentje bijdragen door zijn of haar kennis te delen. Ook de reacties van de deelnemende professionals die gratis toegang hebben tot de academy zijn enthousiast over het aanbod, de vorm en de kwaliteit van de modules.
Er zijn zeven modules en elke module is ongeveer twee à drie uur studietijd. De deelnemer kiest zelf welke modules interessant zijn. Als de deelnemer alle modules succesvol heeft afgerond dan is hij/zij een ware Soundmaster!
Met een kwaliteitskeurmerk van accreditatie bij NIMA voor PE-punten biedt Audify een complete online opleiding voor mediaspecialisten waarbij deze academy zo goed wordt ontvangen dat dit zelfs internationaal wordt opgepikt!
Learning Heroes heeft speciaal voor de Audify Academy gekozen voor een glossy look-and-feel design en is nauw betrokken bij de inhoudelijke ontwikkeling van de e-learning modules.
De kracht van audio wordt snel duidelijk in deze academy. Diverse DJ’s zoals Gerard Ekdom, Rob Stenders, Erik de Zwart, Max Bolhuis en Daniel Lippens delen hun kennis en visie. Podcastspecialist Jeroen de Bakker van Airborne vertelt over de magie van podcasts en business experts zoals Audiohuis directeur Mandy van der Wal lichten de toekomst van audio toe. Kees Kroot van SoundCircus laat zien hoe een audiocommercial tot stand komt. Creatieven als Ernst-Jan van Rossum (je kent zijn stem van de Staatsloterij reclame) en Michel Mac Donald van TBWA\NEBOKO vertellen over creatie. Ook Connected Cars, JUMBO radio, Talpa, NPO, Spotify, de luistercijfers, het nieuwe Nationaal Media Onderzoek en nog veel meer, hebben hun plek in deze waardevolle academy.
Klinkt dit als de online opleiding voor jou? Meld je hier aan voor deze reeks modules.
Liedewij Hentenaar, directeur Audify “Met Audify hebben we een doelstelling om iedereen werkzaam in de markt van audioreclame een laagdrempelige opleiding te bieden zodat het algemene kennisniveau over audioreclame vergroot wordt. Wij vinden in Learning Heroes een uitstekende partner die voor ons hoogwaardige content levert en een professioneel platform biedt om onze content op een goede didactische manier beschikbaar te maken. Iedereen die de opleiding volgt kan dit doen waar en wanneer het uitkomt, het is heel toegankelijk dus.
Start vandaag nog met jouw learning journey of stel ons een vraag over leerconcepten voor jouw organisatie. We horen graag van je!
Of stuur je bericht met dit formulier
Nieuwsgierig naar wat wij kunnen betekenen voor jouw organisatie? Maak een afspraak voor een creatieve sessie!
Tijdens deze sessie krijg je handige tips en verrassende ideeën, doe je inspiratie op met onze succesvolle klantcases en ontdek je hoe jouw organisatie slimmer kan leren en beter presteren.
Laat hier je gegevens achter. Carolien, Martijn of Jordi plannen snel de creatieve sessie met je in.
Nieuwsgierig naar hoe je organisatie slimmer kan leren en beter presteren? Plan een creatieve sessie. Ontdek inspirerende en succesvolle tips, ideeën en klantcases.
Vul je gegevens in. We maken snel een afspraak.